Saturday, June 18, 2011

DENAK K5..LADANG KOMBOK TAPAU GUK1 SUARA SEDANG..

                                              INI LAH ANGAR BH NI POKOK DURIAN


18/06/2011..JAM 4:00pm roger bro azmi ajak ge mikat dia ckp ok..4:30pm tugu di masjid..bro azmi otw dari kuala pilah..tugu punye tungu bro azmi pun sampai. terus pergi ke ladang kombok..mula pasang di laman pertama..bh celir tahap gaban lah pulak..ada anjing lak tu..angkat pikat pergi ke laman yng kedua.bh melambung2 sakan x boleh tahan kasi pasang K5..di bawah pokok durian..duk lepak beburak nagn sifu.turun lah sekor guk1 suara sedang..angok2 punye angok sifu ckp dah kena black pergi ambil.degan pantas gua ge ambil..jln pun jln menuju ke pikat gua ingat dah terlucut ke bh ni.dok terbang sakan...rupe nya bh ni bwk lari gua punye racik apa lagi langkah seribu lah gua megejar nya..nasib baik ada batu ladong no5.tu pun di hayun nya jugak...terjelir lah lidah gua megejar nya..akhir nya dapat jugak bh ni.....ADDEEEhhhhhhhh...lotih ..

4 comments:

  1. ade sekor lagi yang best kat situ bro, lu kasi tapau yer bro, gua minat giler kat burung tew... pikat gua xleh gigit ar...huhuhu....

    ReplyDelete
  2. tahniah 100 juta X...hahaha...

    ReplyDelete
  3. salam bang...tahniah....tapau saje....sambil tapau,sambil besenam...hehehe....

    ReplyDelete