Monday, February 21, 2011

JENTERA SI LOKAN...



 CUBE TENGOK KAKI AYAM INI ADA TALI RAPIA DAH BERBELIT DI KAKI NYA.GUA INGAT KAN TALI KAKI AYAM..TAKUT2 PIKAT AYAM ORG TERLEPAS RUPE NYA BUKAN.
video
22/02/2011..jam 8:00am.....dah siap sarapan pagi..ingat kan nak ge ajar bh baru je...tapi hati ini berubah pulak layan ayam ok jugak ni..terus ambil SI LOKAN..masok dlm bag..menuju ke pedas..sampai di port..terdegar ayam berkokok..wah ni ayam muda ni..memg x boleh pergi nya..tinggal kan...ada lah dlm 500m ke depan.terdegar sekor lagi berkokok..peeehhh..nak tercicir rasa nya terlinga bila degar ayam ni berkokok..kompom ayam tua ni...tanpa buang masa terus pacak SI LOKAN...mcm biasa yo lokan jln kan tugas nya...ada lah dlm 1/2jam .pasang rokok nusantara hijau..perhhh maveles nya asap rokok ni..belum habis lagi rokok sebatang tengok si lokan x henti2 berkokok dan bertepuk..papp...papp..papp...wah ayam dah sampai ke..cube tinjau..laaaahhh..dah ada depan pikat rupe nya..buntut gua dah mula terangkat2 dah bilo nak belago ni..racik ranjau x pasang lak tu..malas nak pasang..si lokan pun mula asak ayam bertubi2..dah x boleh tahan..terus belaga....kompom dah kena racik ni..alhamdulliah...rezeki.....GAME OVER...

Saturday, February 19, 2011

JENTERA PIKAT ( K5 )




video
19/02/2011..tapau sekor.di wong cin cow....guk2...11:15am..maaf lah video ni kurang cantik sikit..tegah rakam bateri habis pulak...

Tuesday, February 15, 2011

KZ..BERAKSI DI KG PAUH TERACHI.KUALA PILAH..



video
16/02/11...untuk megelakan maha kebingungan..blk seremban jap ambil pikat KZ masok dlm jebak yng beasal dari pegerang johor..bwak blk kg..ke terachi kuala pilah..elok je sampai kg dlm jam 12:30pm..
tanpa berlengah lagi..terus sulam jebak degan daun pokok rambutan..dan terus gantung..mcm biasa lah KZ jln kan tugas nya..terdegar suara bh guk1..begasak2 lambung sana-sini...NAK NAHAS BH NI!!...ada lah dlm 20minit..bb tu lambung terus ke jebak KZ..mula lah aksi berbalas pantun.....tepat jam 1:00pm....TU DIA !!!!!TAPAU!!!!!..bergulung kena jebak...GAME OVER..JADI LAH NAK HILANG KAN RUNGSING DI HATI INI..

Monday, February 7, 2011

TAPAU......LOKAN-LOKAN..



video
08/2/2011...jam 7:00am....ambil si lokan...terus ke pedas...mula2 main dekat..bt11...sekor pun x de yng bunyi
..teringat pulak bro azmi ada ckp tempat dia mikat tu.ada sekor aym berkokok kat area sana..ambil si lokan terus berpindah ke tempat tersebut...di pendek kan cerita....satu kokok pun tak kedegaran...ambil keputusan pacak je lah....mcm biasa si lokan jln kan tugas nya...
gua tegah nungu tiba terdegar 1tepukan yng kuat..rasa nya tu bkn si lokan tu...gua tungu je lagi...baru aym hutan tu berkokok...peeeeehhh..lega rasa nya..nampak gaya mcm aym tua ni...kompom leh dapat nya..
ada lah dlm 15minit..dah mula degar ayam belaga..sebab gua dah x nampak pikat ni..cuma degar aym belaga je.....aym hutan dah mula terkiak kiak...dah di pam oleh si lokan...rupe nya 2mata racik sudah sarung...di kaki aym hutan ........apa lagi...SELESAI SUDAH GAME SI LOKAN........