Monday, February 21, 2011

JENTERA SI LOKAN...



 CUBE TENGOK KAKI AYAM INI ADA TALI RAPIA DAH BERBELIT DI KAKI NYA.GUA INGAT KAN TALI KAKI AYAM..TAKUT2 PIKAT AYAM ORG TERLEPAS RUPE NYA BUKAN.
video
22/02/2011..jam 8:00am.....dah siap sarapan pagi..ingat kan nak ge ajar bh baru je...tapi hati ini berubah pulak layan ayam ok jugak ni..terus ambil SI LOKAN..masok dlm bag..menuju ke pedas..sampai di port..terdegar ayam berkokok..wah ni ayam muda ni..memg x boleh pergi nya..tinggal kan...ada lah dlm 500m ke depan.terdegar sekor lagi berkokok..peeehhh..nak tercicir rasa nya terlinga bila degar ayam ni berkokok..kompom ayam tua ni...tanpa buang masa terus pacak SI LOKAN...mcm biasa yo lokan jln kan tugas nya...ada lah dlm 1/2jam .pasang rokok nusantara hijau..perhhh maveles nya asap rokok ni..belum habis lagi rokok sebatang tengok si lokan x henti2 berkokok dan bertepuk..papp...papp..papp...wah ayam dah sampai ke..cube tinjau..laaaahhh..dah ada depan pikat rupe nya..buntut gua dah mula terangkat2 dah bilo nak belago ni..racik ranjau x pasang lak tu..malas nak pasang..si lokan pun mula asak ayam bertubi2..dah x boleh tahan..terus belaga....kompom dah kena racik ni..alhamdulliah...rezeki.....GAME OVER...

5 comments:

  1. tahniah bang...lauk ayam sajeee.....hehehe

    ReplyDelete
  2. gua pun x sangka leh dapat ah ni bro.cube tengok video tu..laman nya bersih sakan ..gua main empit je..tengok2 aym tu memg garang..tapi x celir pulak..heheheheee..

    ReplyDelete
  3. amcam broo jd tak uek gilai ayam 2 hee,t nak poi ptandingan nembak k mantin...he he

    ReplyDelete