Saturday, January 15, 2011

Racik Burung Terkukur 39Mata Siap Sudah..



genap seminggu racik baru pun dah siap..ok lah ni untuk kegunaan sendiri je..lawa tu tak lah..sekadar boleh je...nak belajar buat racik...jadi jua akhir nya....sukur alhamdulillah..

Monday, January 3, 2011

LESEN 2011...3/1/11..

3/1/11..lepas hntar anak sekolah..dah setal segala urusan..SMS sifu azmi tanya  ADA KO.?...tapi di bls nya
dah TAPAU...pehhh..pikat hntm tu....lebih kurang jam 9.00am..terus blk ambil pikat ( KZ )..tanpa membuang masa terus pergi ke sbn selatan f3...sampai je di tempat tu..wow.!!! sekali mcm tmn burung lah pulak...lambung sana,sini..tanpa buang masa terus empit guk1 suara sedang2 je..peeehhh... tekan angok -tekan angok...mcm evo lah pulak...telinga pun x boleh tahan....minat gua bb ni..mau ambil bwk blk..

dari tebing tanah tu terus ke anggar pokok..tengek kat dahan tak sampai 1saat..terus terjun ke pikat
apa lagi berbalas pantun lah..sempat belaga selepok 2..dah mcm bdk main tenteng gula batu..hehehee
rupe nya kaki sudah ada gelang.. 

ini lah dia si cantik rupawan..



video