Monday, January 3, 2011

LESEN 2011...3/1/11..

3/1/11..lepas hntar anak sekolah..dah setal segala urusan..SMS sifu azmi tanya  ADA KO.?...tapi di bls nya
dah TAPAU...pehhh..pikat hntm tu....lebih kurang jam 9.00am..terus blk ambil pikat ( KZ )..tanpa membuang masa terus pergi ke sbn selatan f3...sampai je di tempat tu..wow.!!! sekali mcm tmn burung lah pulak...lambung sana,sini..tanpa buang masa terus empit guk1 suara sedang2 je..peeehhh... tekan angok -tekan angok...mcm evo lah pulak...telinga pun x boleh tahan....minat gua bb ni..mau ambil bwk blk..

dari tebing tanah tu terus ke anggar pokok..tengek kat dahan tak sampai 1saat..terus terjun ke pikat
apa lagi berbalas pantun lah..sempat belaga selepok 2..dah mcm bdk main tenteng gula batu..hehehee
rupe nya kaki sudah ada gelang.. 

ini lah dia si cantik rupawan..



video

3 comments:

  1. bro azmi.:...apa yng power nya..baru sekor untuk tahun baru...bro rasa nya dah 7ekor kot dah tapau..

    bro zul:...lum laie bro..baru nak mula menangkap...heheheeeee...

    ReplyDelete