Saturday, January 15, 2011

Racik Burung Terkukur 39Mata Siap Sudah..



genap seminggu racik baru pun dah siap..ok lah ni untuk kegunaan sendiri je..lawa tu tak lah..sekadar boleh je...nak belajar buat racik...jadi jua akhir nya....sukur alhamdulillah..

5 comments:

  1. mantap bro...nanti kita pegi test kat laman, mau tangkap burung baeeeeekkk punya...

    ReplyDelete
  2. salam....banyak racik ni bro......ni pakai untuk BH celih cantik nie.....

    ReplyDelete
  3. bro azmi:..mesti mau test bro..baru tahu ok ke tak..
    T,power:...senang bro sekali pasang bnyk racik sekali je penat nya..heheheeeee..

    ReplyDelete
  4. bro zul:....hehehee...mampuiiiii...

    ReplyDelete