Thursday, May 26, 2011

TANGKAPAN KE 2 APENG..BERSAMA JEBAK BARU...DI RANTAU KG SELIAU N9



video
27/05/2011..jam 4:30pm..capai APENG dlm jebak dari rumah terus ke rantau ..sampai ke lokasi yng BRO AZMI tunjuk tu..peeehhh meriah nya..dok tegah mencari tempat kat mana nak gantong jebak..terpandang pulak ada pokok kecik.batang pokok ni dah cantik..liat nampak gaya nya.tempat pun cun memg megadap pokok besar ni..sasaran angar bh hutan..terus gantong jebak..APENG mcm bisa jln kan tugas nya..apa lagi dok menungu kena rokok nusantara sebatang..peeehhh..gua leka melayan rokok..ada sekor bh hutan dari pokok getah melambung terus ke pokok besar depan apeng...WAHHH..nak nahas ni..aksi lawan angok pun bermula.bh hutan sudah panas APENG angok x berhenti2..sekali mcm turbo dah..bh hutan terus ke jebak..wah...BUNGKUSSSSS...mcm lepat pisang..gua x pasti ini bh guk berapa agak nya..sebab gua jauh dari jebak..roger TUAN ZAMBRI mau masok bh kat ladong dia. gua punye ladon dah penuh x dayo do..HEHEEEE..NAK TOLONG PENUH KAN LADONG BARU TUAN ZAMBRI PUNYE PULAK..

Saturday, May 21, 2011

Ruak-ruak ( Wak-Wak )

video
21/05/2011_bangun je tdo jam 7:00am..ingat nak ge mikat.tapi hujan pulak...lepak jap lah mana tahu hujan berhenti..jam 8:00am berhenti pulak hujan..capai jebak terus pergi pedas..bawak pikat APENG..
sampai lokasi peh meriah nya...naik jebak apen mcm biasa jln kan tugas nya..tungu punye tungu..malang sekali hari ni x de yng nak dtg ke pikat..turun jebak..sangkut tepi pagar..lepak jap..alih2 terdegar suara wak2..wah layan jap lah mana tahu ada rezeki..gua pakai hand set je..nasib baik racik wak2 ada bwk..terus pasang....sekejap je...dah tapau...tuuuuuuudeeeeehhh...rezeki jam 10:30am...bungkus semua brg terus blk..ptg ni ada kerja....jadi untuk hari ini....

Tuesday, May 10, 2011

JEBAT BERANSUR PULIH..

..guk1 suara serdang..


Ada pembetulan dlm video ni..gua tercakap ..FULL SPEC..sebenar nya gua nak ckp FULL RACIK DI KAKI..harap maaf..
video
Jam 8:00am..lepas minum pagi..terus ambil pikat ( jebat )..dah lama x main pikat ni..terus pergi ke tmn bukit seri senawang..area umh bro azmi..sampai area sana terus pasang racik& turun kan jebat..waahhh..jebat dah mula bunyi sukur bunyi jugak kau yea...ada lah dlm 1jam nugu..terdegar suara bh lain bunyi..tanpa berlengah jebat pun buat lah kerja nya..bh terus turun..agak lama jugak lawan anguk..akhir nya kena racik baru gua..39mata..hehehee...TAPAUUUU...!!!!!!!...GAME OVER..

Sunday, May 1, 2011



video
1may2011.. jam 12:00pm blk dari kerja tah apa nak buat..teringat lak merbok hari tu..terus rogger member nak pinjam pikat merbok nya..nasib baik dia ada rumah..gua pun terus pergi ambil pikat nya..tanpa berlengah lagi terus ke lokasi merbok tu..masih ada lagi belum ada org tangkap..tanpa berlegah terus naikan pikat atas pokok rambutan..maklum lah pikat power tu..naik je terus on..peeeeeeehhh..ada dlm sejam menunggu.merbok liar pun samapai..mula lah aksi derak bermula..mujuk memujuk..oleh kerana merbok ni garang terus terjun ke jebak..tu deh tapauuuuuu...
GAME OVER