Tuesday, May 10, 2011

JEBAT BERANSUR PULIH..

..guk1 suara serdang..


Ada pembetulan dlm video ni..gua tercakap ..FULL SPEC..sebenar nya gua nak ckp FULL RACIK DI KAKI..harap maaf..
video
Jam 8:00am..lepas minum pagi..terus ambil pikat ( jebat )..dah lama x main pikat ni..terus pergi ke tmn bukit seri senawang..area umh bro azmi..sampai area sana terus pasang racik& turun kan jebat..waahhh..jebat dah mula bunyi sukur bunyi jugak kau yea...ada lah dlm 1jam nugu..terdegar suara bh lain bunyi..tanpa berlengah jebat pun buat lah kerja nya..bh terus turun..agak lama jugak lawan anguk..akhir nya kena racik baru gua..39mata..hehehee...TAPAUUUU...!!!!!!!...GAME OVER..

5 comments:

  1. tahniah bro...menapau ajo ekau yo...Jebat bagus x derhaka kek tuan dio...huhuhu

    ReplyDelete
  2. ni baru keluar dari ladong sebab hari tu dio durhaka kat gua..masok ladong untuk pertapaan..selama sebulan..dah ok tambat lek..skr ni ok lah buat masa ni..ni pikat mula2 sekali gua main bh terkukur..

    ReplyDelete
  3. salam bang...tahniah...nmpknye jebat asyik bagi tuannye snyum jela lps ni....hehehe....

    ReplyDelete
  4. Tahniah...pikat dah boleh beraksi semula...

    ReplyDelete