Thursday, May 26, 2011

TANGKAPAN KE 2 APENG..BERSAMA JEBAK BARU...DI RANTAU KG SELIAU N9



27/05/2011..jam 4:30pm..capai APENG dlm jebak dari rumah terus ke rantau ..sampai ke lokasi yng BRO AZMI tunjuk tu..peeehhh meriah nya..dok tegah mencari tempat kat mana nak gantong jebak..terpandang pulak ada pokok kecik.batang pokok ni dah cantik..liat nampak gaya nya.tempat pun cun memg megadap pokok besar ni..sasaran angar bh hutan..terus gantong jebak..APENG mcm bisa jln kan tugas nya..apa lagi dok menungu kena rokok nusantara sebatang..peeehhh..gua leka melayan rokok..ada sekor bh hutan dari pokok getah melambung terus ke pokok besar depan apeng...WAHHH..nak nahas ni..aksi lawan angok pun bermula.bh hutan sudah panas APENG angok x berhenti2..sekali mcm turbo dah..bh hutan terus ke jebak..wah...BUNGKUSSSSS...mcm lepat pisang..gua x pasti ini bh guk berapa agak nya..sebab gua jauh dari jebak..roger TUAN ZAMBRI mau masok bh kat ladong dia. gua punye ladon dah penuh x dayo do..HEHEEEE..NAK TOLONG PENUH KAN LADONG BARU TUAN ZAMBRI PUNYE PULAK..

5 comments:

  1. wow...dgn jobak pun tapau tu...power punya pikat...

    ReplyDelete
  2. comei jugak BH yang kamu dapat

    ReplyDelete
  3. bang cantik jebak tu....boleh oder ker?

    ReplyDelete