Sunday, July 3, 2011

DENAK ( SI KECIK )


video
03/7/2011..sebelah pagi jam 7:00am..bwk ayam si lontong..melaman di kuala sawah rantau..rezeki tak menyebelahi gua..cuma nampak ayam je..tapi tak nak belaga..tapa tak de rezeki..sebelah ptg layan merbok di ampangan..mau test SI KECIK..cantik tapau sekor..3x turun naik merbok akhir nya ke jebak gua jatuh nya..

Saturday, June 18, 2011

DENAK K5..LADANG KOMBOK TAPAU GUK1 SUARA SEDANG..

                                              INI LAH ANGAR BH NI POKOK DURIAN


video
18/06/2011..JAM 4:00pm roger bro azmi ajak ge mikat dia ckp ok..4:30pm tugu di masjid..bro azmi otw dari kuala pilah..tugu punye tungu bro azmi pun sampai. terus pergi ke ladang kombok..mula pasang di laman pertama..bh celir tahap gaban lah pulak..ada anjing lak tu..angkat pikat pergi ke laman yng kedua.bh melambung2 sakan x boleh tahan kasi pasang K5..di bawah pokok durian..duk lepak beburak nagn sifu.turun lah sekor guk1 suara sedang..angok2 punye angok sifu ckp dah kena black pergi ambil.degan pantas gua ge ambil..jln pun jln menuju ke pikat gua ingat dah terlucut ke bh ni.dok terbang sakan...rupe nya bh ni bwk lari gua punye racik apa lagi langkah seribu lah gua megejar nya..nasib baik ada batu ladong no5.tu pun di hayun nya jugak...terjelir lah lidah gua megejar nya..akhir nya dapat jugak bh ni.....ADDEEEhhhhhhhh...lotih ..

Tuesday, June 7, 2011

TEWAS BH KG SILIAU RANTAU N9.. GUK1 ANGOK GAGAP...

video


7/jun/2011...jam 3:00pm...gerak dari rumah..menuju ke kg siliau rantau n9....target guk1 gagap penuh...jentera pikat jebak APENG..dah 3hari dok impit bh ni..celir tahap gaban..akhir nya kecundang jam 6:45pm...3x alih kan jebak last sekali di pokok durian...tu pun berjonanag menunggu nya.puas hati gua baru leh lolap kan mato..kalau x teriang2 di telingo...gagap lama dah jual...ni dtg gagap baru...rezeki tol...

Thursday, May 26, 2011

TANGKAPAN KE 2 APENG..BERSAMA JEBAK BARU...DI RANTAU KG SELIAU N9



video
27/05/2011..jam 4:30pm..capai APENG dlm jebak dari rumah terus ke rantau ..sampai ke lokasi yng BRO AZMI tunjuk tu..peeehhh meriah nya..dok tegah mencari tempat kat mana nak gantong jebak..terpandang pulak ada pokok kecik.batang pokok ni dah cantik..liat nampak gaya nya.tempat pun cun memg megadap pokok besar ni..sasaran angar bh hutan..terus gantong jebak..APENG mcm bisa jln kan tugas nya..apa lagi dok menungu kena rokok nusantara sebatang..peeehhh..gua leka melayan rokok..ada sekor bh hutan dari pokok getah melambung terus ke pokok besar depan apeng...WAHHH..nak nahas ni..aksi lawan angok pun bermula.bh hutan sudah panas APENG angok x berhenti2..sekali mcm turbo dah..bh hutan terus ke jebak..wah...BUNGKUSSSSS...mcm lepat pisang..gua x pasti ini bh guk berapa agak nya..sebab gua jauh dari jebak..roger TUAN ZAMBRI mau masok bh kat ladong dia. gua punye ladon dah penuh x dayo do..HEHEEEE..NAK TOLONG PENUH KAN LADONG BARU TUAN ZAMBRI PUNYE PULAK..