Monday, February 7, 2011

TAPAU......LOKAN-LOKAN..



08/2/2011...jam 7:00am....ambil si lokan...terus ke pedas...mula2 main dekat..bt11...sekor pun x de yng bunyi
..teringat pulak bro azmi ada ckp tempat dia mikat tu.ada sekor aym berkokok kat area sana..ambil si lokan terus berpindah ke tempat tersebut...di pendek kan cerita....satu kokok pun tak kedegaran...ambil keputusan pacak je lah....mcm biasa si lokan jln kan tugas nya...
gua tegah nungu tiba terdegar 1tepukan yng kuat..rasa nya tu bkn si lokan tu...gua tungu je lagi...baru aym hutan tu berkokok...peeeeehhh..lega rasa nya..nampak gaya mcm aym tua ni...kompom leh dapat nya..
ada lah dlm 15minit..dah mula degar ayam belaga..sebab gua dah x nampak pikat ni..cuma degar aym belaga je.....aym hutan dah mula terkiak kiak...dah di pam oleh si lokan...rupe nya 2mata racik sudah sarung...di kaki aym hutan ........apa lagi...SELESAI SUDAH GAME SI LOKAN........

5 comments:

  1. kan gua dah cakap, itu ayam memang buleh tapau, ada satu port lagi ayam tua, gua dengar dia kokok gua geram jer, nanti gua roger.... pergghhh... berminyak mulut...

    ReplyDelete
  2. boleh aja bro....heheheheheheeee...

    ReplyDelete
  3. huahuahua...hebat2....koi jugak bila la nak mkn aym htn ni...hehehe...

    ReplyDelete
  4. salam bang...tahniahhh...pehhh...xthn nengok menapau AH...bile le pikat kwn dpt melaman ni...hehehe

    ReplyDelete
  5. hahaha,....denak sekadar boleh wat main je bro...tengok rezeki jugak..kdg2 ada.. kdg2 bwk denak mkn angin je...heheheheheeee..

    ReplyDelete